Spor

Vargeloğlu’ndan bronz madalya!

Abone Ol

Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonasında heyecan grekoromen stil müsabakalarıyla tamamlandı. Çorumlu güreşçiler serbest stilde 4 madalya kazanırken, grekoromende ise Ömer Vargeloğlu kürsüye çıktı.

Taha Akgül Spor Salonu’nda gerçekleştirilen şampiyonada, 55 kiloda mücadele eden Çorum Belediye Spor Kulübü güreşçisi Ömer Vargeloğlu, şampiyonluk yansını kaybettikten sonra çıktığı madalya müsabakasını kazanarak Türkiye üçüncüsü oldu ve şampiyonayı bronz madalya ile tamamladı.

Serbest stilde ise 55 kiloda Gaziantep Şahinbey Belediyespor adına mindere çıkan Çorumlu güreşçi Yusuf Eren Koçak ve 60 kiloda Ankara İlbank Spor Kulübü adına mücadele eden Muhammed Odabaşı şampiyon, 60 kiloda Çorum Belediye Spor Kulübü güreşçisi Mehmet Ali Boyraz ikinci, 71 kiloda, Gaziantep Şahinbey Belediye adına mücadele eden Çorumlu güreşçi Talha Mert Özboyacı ise Türkiye üçüncüsü olmuşlardı.